Szerdai kihívás, azaz Hogyan választom a könyveimet Book Tag

Mindenekelőtt, köszönöm a kihívást Attila Sawnak! :)

Tehát 8 kérdésre kell válaszolni, amiknél párhoz szükségeltetik a saját könyvespolc jelenléte is. Akkor kezdjünk is neki;)

1. Találj egy könyvet kék borítóval a könyvespolcodon. Mi késztetett arra, hogy ezt a könyvet válaszd?
Hát, ez nem egy egyszerű mutatvány, miután a kék a kedvenc színem, és a borítókat is imádom ebben a színben látni.. Az Időutazó feleségétől kezdve, a Maddox fivéreken át, egészen A bosszúszomjas doktorig van minden.
Mégis, a felsorolásból kimaradt Vesalius titkát választom!
Hogy miért?
Mert mindenkinek, aki szereti a titkokat, a fordulatokat, a borzongást, vagy belelátna 1888 Barcelonájába, esetleg incselkedne a romantikával, vagy érdekli, hogy mi lehet az egzakt tudományokon túl, annak el kellene olvasnia ezt a könyvet.

2. Gondolj egy könyvre, amiről nem hitted volna, hogy tetszeni fog, mégis tetszett. Miért olvastad el?
Hogy minél frissebbet hozzak, A kárhozottra esett a választásom.
Az első pár oldal, fejezet, nagyon elvette a kedvem az egész könyvtől. Olyannyira ellenszenves témát tudott felhozni az írónő, hogy tényleg majdnem leraktam. Csak hát, bíztam benne, hogy ez csak a bevezető rész, ami alapján nem ítélhetem meg a könyv további cselekményét. Így is lett, folytattam. Idén talán az egyik legjobb könyv, ami a kezemben volt!

3. Állj a könyvespolcod elé csukott szemmel, válassz egy könyvet. Honnan hallottál erről a könyvről?
Úgy érzem ez a Book Tag szórakozik velem.. Tudniillik a szobám különböző szabad falfelületein találhatóak szétszórva a könyvespolcaim (üdv egy tetőtérben;)), így már az is nagy kihívás, melyik elé álljak?!
Csukott szemes pörgős-forgás, majd könyvek fölötti kézhúzgálás után, a szerencsés kiválasztott, a Halálmadarak. Nem nehéz kitalálni, hogy az első rész miatt fogtam a kezembe. Szóval inkább azt mondanám el, hogyan találkoztam magával a sorozattal. A sztori rém egyszerű, a Fumaxal való együtműködés révén bármilyen könyvet kérhettem, így Az Égett-hegyi könyvtár sikere után, gondoltam nem fog ártani, ha a Fumax thriller válogatásából szemezgetek. És hát nincs mit magyarázkodni, megfogott a borítója.

4. Válassz egy könyvet, amit valaki ajánlott neked. Mit gondoltál róla?Szerencsére olyan baráti és családi környezet vesz körbe, hogy az nem fordulhat elő, valaki ne ajánljon legalább egy kötetet, a suliról már nem is beszélek.. Az a sok ajánlott irodalom... Így lehet az, hogy a polcomon lévő könyvek negyedét valakik ajánlották.
Mégis, ami előszőr beugrott, az a Hopeless sorozat. Csak pozitív gondolataim voltak róla, pláne, hogy kis millió idézet jött velem szembe, addigra, mire kézbe vettem.

5. Válassz egy könyvet, amit booktube/bookstagram/könyves blogokon keresztül ismertél meg. Elérte az elvárásodat?
Mélyre ástam az agyamban, és eszembe jutott, hogy a Flat-Out Love egyik kritikáját olvasva döntöttem el, hogy ezt én is olvasni akarom. És igen, teljes mértékben megfelelt minden elvárásomnak. Imádom az egész könyvsorozatot!

6. Találj egy könyvet a könyvespolcodon, aminek egy szavas címe van. Mi vonzott ehhez a könyvhöz?
Hát ez megint nem lesz olyan egyszerű... Végül is a Cleadurra esett a választás, mert épp ezt olvasom/olvasnám:)

7. Milyen könyvet fedeztél fel filmen/sorozaton keresztül?
Szörnyű vagy sem, de hamarabb láttam a Harry Potter filmsorozatot, minthogy elolvastam volna a könyvet. De meg kell, mondjam, így sokakkal ellentétben legalább nem csalódtam a filmben.

8. Gondolj az egyik örökös kedvenc könyvedre (könyveidre). Mikor olvastad és miért választottad?
Jaj, de nem szeretem a "kedvences' kérdéseket. Egyszerűen, ha kedvenc könyvekről van szó, valamiért döntésképtelenné válok. Sok kedvencem van. Folyamatosan újakat avatok. Nincs egy séma, az egyediségük fog meg. Nem úgy veszem a kezembe, hogy ez most kedvenc lesz, hanem valahol az olvasás kellős közepén, vagy a végén, esetleg napokkal később talál meg az érzés, hogy ez most több volt, többet adott nekem, mint gondoltam volna. Így lesz kedvenc.

Na, ez lett volna a kihívás teljesítése;)
Én nem hívnék ki senkit, aki akarja, úgyis kitölti;)
Puszi, KockaCica

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Jamie McGuire - Gyönyörű megváltás

Guillaume Apollinaire: Tizenegyezer vessző

Jeff Kinney: Egy ropi naplója

A. O. Esther interjú – avagy bepillantás az Eszter életébe, érzéseibe és álmaiba

Jamie McGuire - Gyönyörű esküvő